A gyógyszer okozta fejfájás 5 jellemzője

540
HOZZÁSZÓLÁS:

Bizonyos fájdalomcsillapítók is okozhatnak (ún. következményes) fejfájást!

1.) Kimutatták, hogy a fejfájás csökkentésére rendszeresen szedett gyógyszerek hatása megfordulhat, és a tenziós fejfájáshoz hasonló tünetek jelentkeznek.
Ismerje meg a tenziós fejfájás tüneteit! KATTINTSON TOVÁBB >>>

2.) A betegek erős késztetést éreznek arra, hogy még hatásosabb fájdalomcsillapítókat vegyenek be!

3.) A folyamatos “gyógyszerezés” csak ronthat az állapoton!

4.) A problémát úgy tudjuk elkerülni, ha a fájdalomcsillapítók bevételét a lehetséges minimumra szorítjuk!

5.) Ha a fájdalom mégis fennmarad a hatásos fájdalomcsillapítás ellenére, akkor az alapbetegség kiderítésére keressük fel orvosunkat!

540
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]